loading...
دل های دوست داشتنی اینجاست بفرمایید داخل
آخرین ارسال های انجمن
reyhaneh بازدید : 42 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

صدایت زیبایی صبر را با خود می آورد و آرامش با تو بودن. بودنی که تا بودنی هست در کنارم هست حتی در پس بی صدایی و سکوتت.

می خوانمت تا مرا بخوانی. صدایت می کنم تا صدایم را بشنوی. پاسخ عاشقانه ات را نمی شنوم. عاشقانه ها را در بی کلامیت می خوانم.

نگاهت می کنم تا مهربانی را از چشمانت صید کنم. حرفهای ناگفته را از چشمانت به یغما می برم. چشمانت نگاهم نمی کنند ولی بی نگاهیت هزاران جرعه از وفا را به من هدیه می کند.

سخن از شبی به زبان بیاور که سحر ندارد و تا سحر نارسیدنیش در کنارم باش. با تمام وجود تو را تمنا دارم و می خواهم ای تنهاترین خواستنی.

تنها تو با من بمان ای که نامت آرمان من است ای ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این وب سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,008
  • بازدید کلی : 49,469
  • کدهای اختصاصی